Sex cu năbădăi în primaria din Bâlteni

joi, 6 septembrie 2007 ·

O localnică din comuna Bâlteni a avut luni parte de surpriza vieţii sale, după cum mărturiseşte: a mers la primărie cu treburi şi a nimerit în timpul unei partide de sex, care se desfăşura chiar în biroul primarului Vasile Vlăduleanu.
Marilena Miculescu, o fostă profesoară de biologie, acum pensionară, a mers luni, în jurul orei 13.00, la Primăria Bâlteni pentru a-şi rezolva nişte probleme. Femeia nu mai fusese la primărie de câţiva ani, după cum susţine. „Am mers la primărie să depun o cerere pentru tăierea unor crengi ale unui copac din faţa porţii mele. Cei de jos din primărie mi-au spus să merg sus, la birourile de la registratură. Am avut ghinionul să fiu martoră fără voie la o scenă care m-a dezgustat. Am luat-o pe scări şi m-am hotărât să merg direct la primar, să discut problema mea cu el. Am bătut la uşa unde ştiam că este biroul primarului şi nu a răspuns nimeni. Am zis că poate este prea concentrat şi nu aude, aşa că am intrat. Am văzut o siluetă feminină, o tipă înaltă, cu corp frumos, care făcea sex cu un tip care stătea pe ceva, pe un recamier, fotoliu, ceva. Era semiobscur, pentru că erau jaluzelele trase, aveau condiţii pentru aşa ceva. Nu am văzut faţa lui, nici faţa ei. Dacă aş vedea-o goală, aş recunoaşte-o. Am văzut clar că era goală complet, amândoi erau goi“, a povestit femeia, siderată de cele ce văzuse cu o zi înainte.
Poziţie nefirească în biroul edilului. mai multe puteti afla aici

0 comentarii:

About this blog

Site Sponsors